nå dit publikum MED
digital annoncering
Hvor kan du finde danskerne? På sociale medier! Nå ud din målgruppe med annoncer på sociale medier. Vi opsætter og styrer jeres kampagner på Meta (Instagram og Facebook), TikTok, Reddit, LinkedIn og Pinterest.

HVORFOR
digital annoncering
90 % af alle danskere er på sociale medier
Nå din målgruppen og mål effekten af dit marketingbudget. Digital marketing giver mulighed for at målrette kampagner mere effektivt end side fem i det lokale dagblad, plakaten på busstopstedet eller den femte reklamefilm, der vises inden Spiderman 3.
VI HJALPER DIG MED AT NÅ DIN MÅLGRUPPE — uanset hvor de er
Vi rådgiver dig om hvilke sociale medier, der passer bedst til dit budskab, dit brand og din målgruppe.
vælg dine kanaler
TIKTOK
Kreativt videoindhold til og for yngre målgrupper.
Styrk din visuelle branding og skab engagement med fotos, reels og stories.
B2B-markedsføring og netværk med beslutningstagere og branchefolk.
Nichefællesskaber og troværdig, brugerbaseret indhold og markedsføring.
snapchat
Nå de yngre målgrupper med autentisk, interaktivt og tidsbegrænset indhold.
Stor rækkevidde og præcis målretning gennem aktive fællesskaber og annoncer.
Nå de købeklar brugere med stærk visuelt søgeindhold.
youtube
Fortæl din historie og vis dit produkt gennem lange og korte visuelle formater.
vi hjælper dig med
google ads.
Hej Marketing kan hjælpe jer med søgeordsanalyser, kampagnestrukturer og sporing på Google Ads. Vi holder jeres konto opdateret, sørger for annonceoptimering og justerer budstrategien, så jeres penge bliver brugt på en smart måde. Bliv taget i hånden og få hjælp til at forstå systemerne og logikken bag Google Ads.
sådan virker google ads
PUSh-kampagner
Opsæt effektive push-kampagner i Google Ads og opnå mere synlighed.
p-max
Få fuld udbytte af Performance Max-kampagner med automatiseret annoncering.
google tag manager
Få fuld udbytte af Performance Max-kampagner med automatiseret annoncering.
google analytics
Få indsigt i dine kunders rejse og optimer din hjemmeside.
Nå ud med
digital annoncering
At betale eller ikke at betale for sit indhold
Digital annoncering eller organisk SoMe? På de sociale medier skelner man mellem betalt annonceret indhold eller ikke-betalt indhold (organisk indhold). Med betalt indhold kan vi nøjsomt vælge vores målgruppe og sende indholdet deres retning. En klassisk digital reklame om man vil.
Organisk indhold er alt det, du allerede lægger op på dine egne og organisationens sociale medier. Det organiske indhold bygger og styrker jeres brand, og her når I primært ud til dem, der allerede følger jer.
hvordan dur pantstationer?
Se, hvordan vi hjalp Dansk Retursystem med at fortælle Herning, Vejle, Odense og Næstved om pantstationer.
LÆS MERE

content
SKIL DIG UD FRA MÆNGDEN
Dit indhold har afgørende betydning i annoncering på sociale medier. Hvor langt når din annonce, og hvem ender med at se den, er afhængig af hvilket indhold, vi sender ud på de sociale medier!
Har I allerede skuffen fuld af content, eller har I brug for hjælp til at formidle jeres budskab? Vores kreative hold er klar til at hjælpe dig.

ræk ud til os
Få dit budskab ud på online kanaler, og bliv set og hørt med kreativt content.